The economic effects of advertising / Neil H. Borden
(Getting and spending)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | [New York] : Arno Press |
出版年 | 1976, [c1942] |
大きさ | xl, 988 p., [2] fold. leaves of plates : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675.01||B-2 | 780302006 |
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書誌ID | BB00057629 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Reprint of the ed. published by R. D. Irwin, Chicago Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Borden, Neil H. (Neil Hopper), 1895- |
件 名 | LCSH:Advertising -- Economic aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5821 DC:659.1 |
巻冊次 | ISBN:0405080107 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA0376499X |
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