Gender advertisements / Erving Goffman
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press |
出版年 | 1979 |
大きさ | ix, 84 p. : ill. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 |
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675.01||G3 | 790625242 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00048544 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Originally published by the Society for the Anthropology of Visual Communication, Washington, and issued as v. 3, no. 2 of Studies in the anthropology of visual communication Includes bibliographies |
著者標目 | *Goffman, Erving, 1922-1982 |
件 名 | LCSH:Sex role in advertising LCSH:Symbolism in advertising |
分 類 | LCC:HF5827 DC:659.1 NDC8:674 |
巻冊次 | ISBN:0674341910 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA03451666 |
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