The codes of advertising : fetishism and the political economy of meaning in the consumer society / by Sut Jhally
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Frances Pinter Publishers |
出版者 | New York ; London : Routledge |
出版年 | c1987 |
大きさ | ix, 225 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 |
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361.54||J8 | 872007784 |
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商学部 |
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361.54||J8 | 872002124 |
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書誌ID | BB00006357 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Bibliography: p. [206]-221 Includes index |
著者標目 | *Jhally, Sut |
件 名 | LCSH:Advertising -- Social aspects
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LCSH:Symbolism in advertising LCSH:Mass media |
分 類 | LCC:HF5827 DC19:659.1/042 |
巻冊次 | : us ; ISBN:0312002114 ; PRICE:$25.00 RefWorks出力(各巻) : uk ; ISBN:0861875842 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA00354277 |
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