Marketing channels : relationships and performance / [edited by] Luca Pellegrini, Srinivas K. Reddy
(The advances in retailing series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lexington, Mass. : Lexington Books |
出版年 | c1986 |
大きさ | xiii, 209 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.2||M103 | 872002131 |
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書誌ID | BB00005550 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Some of the papers presented at the Third International Conference on Distribution held at Angera, Italy, on April 19 and 20, 1985, sponsored by the Centro di studi sul commercio of the Università Bocconi, Milan, and the Institute of Retail Management, New York University"--Pref Includes index |
著者標目 | Pellegrini, Luca Reddy, Srinivas K. International Conference on Distribution (3rd : 1985 : Angera, Italy) Università commerciale Luigi Bocconi. Centro di studi sul commercio New York University. Institute of Retail Management |
件 名 | LCSH:Marketing channels -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.129 DC19:658.8/7 |
巻冊次 | : alk. paper ; ISBN:066913158X RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA00328120 |
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