こちらに共通ヘッダが追加されます。


Hattie, John

著者名典拠詳細を非表示

著者の属性 個人
一般注記 His Self-concept, 1992: CIP t.p. (John Hattie, Univ. of West. Aust.)
EDSRC:Visible learning : a synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement / John A.C. Hattie (Routledge, 2009): p. [i] (John Hattie is Professor of Education and Director of the Visible Learning Labs, University of Auckland, New Zealand)
EDSRC:Visible learning : feedback / John Hattie and Shirley Clarke (Routledge, 2019): p. [i] (John Hattie is Laureate Professor at the University of Melbourne, Australia and chair of the Australian Institute for Teaching and School Leadership)
EDSRC:10 mindframes for visible learning : teaching for success / John Hattie and Klaus Zierer (Routledge, 2018): p. [i] (John Hattie is Professor, Deputy Dean, and Director of the Melbourne Education Research Institute at the University of Melbourne, Australia. He is Chair of the Board of the Australian Institute for Teaching and School Leadership, and Associate Director of the ARC-Science of Research Centre)
EDSRC:教育効果を可視化する学習科学 / ジョン・ハッティ, グレゴリー・イエーツ著 ; 原田信之訳者代表 ; 森久佳 [ほか] 訳(北大路書房, 2020.8): 巻末著者略歴 (ジョン・ハッティ John Hattie オーストラリア・メルボルン大学教授、同教育研究所所長、学習科学研究センター所長代行。 ... ) 巻末p17 (Hattie, J. A. C.)
別名 Hattie, J. A. C.
ハッティ, ジョン<ハッティ, ジョン>
コード類 典拠ID=AU12494161  NCID=DA06794155
1 コレクティブ・エフィカシー : 自立的で相互依存的な学習者を育てる / ジョン・ハッティ [ほか] 著 ; 原田信之訳者代表 京都 : 北大路書房 , 2023.11
2 教育の効果 / ジョン・ハッティ, シャーリー・クラーク著 ; 宇都宮明子 [ほか] 訳 フィードバック編. - 京都 : 法律文化社 , 2023.6
3 教育効果を可視化する学習科学 / ジョン・ハッティ, グレゴリー・イエーツ著 ; 原田信之訳者代表 ; 森久佳 [ほか] 訳 京都 : 北大路書房 , 2020.8