Pitts, Brenda G.
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著者の属性 | 個人 |
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一般注記 | nuc88-25454: Her Effects of a smaller, lighter ... 1985 (hdg. on AU rept.: Pitts, Brenda G.; usage: Brenda G. Pitts) SRC:Fundamentals of sport marketing / Brenda G. Pitts, David K. Stotlar(Fitness Information Technology, c1996) |
コード類 | 典拠ID=AU10038138 NCID=DA10451152 |
1 | Contemporary sport marketing : global perspectives / edited by James J. Zhang and Brenda G. Pitts : pbk. - London : Routledge , 2018, c2017 |
2 | スポート・マーケティングの基礎 / B.G.ピッツ, D.K.ストットラー編著 ; 首藤禎史, 伊藤友章訳 東京 : 白桃書房 , 2006.11 |
3 | Fundamentals of sport marketing / Brenda G. Pitts, David K. Stotlar 2nd ed. - Morgantown, W.Va. : Fitness Information Technology , c2002 |
4 | World Association for Sport Management series London : Routledge |