こちらに共通ヘッダが追加されます。


Ramond, Charles

著者名典拠詳細を非表示

著者の属性 個人
一般注記 「広告効果測定の技術」 ダイヤモンド社,1981.8
[Author of Qualité et quantité dans la philosophie de Spinoza]
His Qualité et quantité dans la philosophie de Spinoza, 1995: t.p. (Charles Ramond) cover p. 4 (lecturer at Univ. de Bordeaux III)
Bibl. nat. franç., 1996: index (Ramond, Charles)
[Author of Advertising research, the state of the art]
His Advertising research, the state of the art, c1976: t.p. (Charles Ramond)
LC data base, Oct. 31, 1997 (heading: Ramond, Charles; usage: Charles Ramond) LC manual auth. card (info: Pres., Marketing Control, Inc.; adjunct prof. of business, NYU)
EDSRC:Qualité et quantité dans la philosophie de Spinoza / Charles Ramond (Presses universitaires de France, c1995)
別名 ラモンド, チャールズ
ラモンド, C.
コード類 典拠ID=AU00263943  NCID=DA07316884
1 Derrida la déconstruction / coordonné par Charles Ramond Paris : Presses Universitaires de France , c2005
2 Le vocabulaire de Derrida / Charles Ramond Paris : Ellipses , c2001
3 広告効果測定の技術 : 論争の総ざらいと80年代の視点 / チャールス・ラモンド著 ; 八巻俊雄訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1981.8