1 |
1からのグローバル・マーケティング = The 1st step to global marketing / 小田部正明, 栗木契, 太田一樹編著
東京 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) , 2017.4
|
2 |
国際マーケティング / 小田部正明, K・ヘルセン著 ; 栗木契監訳
津 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済社 (発売) , 2010.6
|
3 |
Global supply chain management / edited by Masaaki Kotabe and Michael J. Mol
: set,v. 1,v. 2. - Cheltenham : E. Elgar , c2006
|
4 |
International marketing / edited by Masaaki Kotabe
: set - v. 6. - London : SAGE , 2006, c2007
|
5 |
Emerging issues in international business research / edited by Masaaki Kotabe, Preet S. Aulakh
Cheltenham, UK : Edward Elgar , c2002
|
6 |
グローバルビジネス戦略 / 小田部正明, クリスチアン・ヘルセン著 ; 横井義則監訳 ; 三浦俊彦 [ほか] 訳
東京 : 同文舘出版 , 2001.5
|
7 |
Market revolution in Latin America : beyond Mexico / edited by Masaaki Kotabe and Ricardo P.C. Leal
Amsterdam ; Tokyo : Pergamon, an imprint of Elsevier Science , 2001
|
8 |
日本の反競争的商慣行 / M.コタベ, K.W.ウェイラー [著]
東京 : 同文舘出版 , 2000.9
|
9 |
Japanese distribution strategy : changes and innovations / edited by Michael R. Czinkota and Masaaki Kotabe
: pbk. - London ; Tokyo : Business Press , c2000
|
10 |
Global marketing management / Masaaki Kotabe, Kristiaan Helsen
Update 2000. - New York : John Wiley , c1998
|
11 |
The Japanese distribution system : opportunities & obstacles, structures & practices / Michael R. Czinkota & Masaaki Kotabe, editors
Chicago, Ill. : Probus Pub. Co. , c1993
|