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Baron, Steve

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著者の属性 個人
一般注記 Unpopular education, 1981 (a.e.) t.p. (Steve Baron)
コード類 典拠ID=AU00230986  NCID=DA06064414
1 リレーションシップ・マーケティング : 消費者経験アプローチ / スティーブ・バロン, ギャリー・ワナビー, トニー・コンウェイ原著 ; 井上崇通 [ほか] 訳 東京 : 同友館 , 2012.3
2 Towards a unifying marketing approach through service Los Angeles ; London : SAGE , 2010
3 The development of ideas for the marketing of services Los Angeles ; London : SAGE , 2010
4 A focus on customer experience and the changing roles of customers and consumers Los Angeles ; London : SAGE , 2010
5 The creation of the sub-discipline of services marketing Los Angeles ; London : SAGE , 2010
6 Services marketing : text and cases / Steve Baron and Kim Harris : pbk,: hard. - 2nd ed. - Basingstoke, Hampshire : Palgrave , 2003
7 Services marketing : text and cases / Steve Baron and Kim Harris : pbk,: hard. - Basingstoke, Hampshire : Macmillan , 1995