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Keller, Kevin Lane, 1956-

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著者の属性 個人
一般注記 nuc89-75585: His Memory in advertising, 1986 (hdg. on NcD rept.: Keller, Kevin Lane, 1956- ; usage: Kevin Lane Keller)
EDSRC:Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.](Pearson Education, c2018): p. [iii] (Kevin Lane Keller is the E. B. Osborn Professor of Marketing at the Tuck School of Business, Dartmouth College. ... )
EDSRC:戦略的ブランド・マネジメント / ケビン・レーン・ケラー著 ; 恩藏直人監訳 ; バベル訳(東急エージェンシー, 2010.4): pxi (ケビン・レーン・ケラーはダートマス大学のタック経営大学院でE.B.オズボーン・マーケティング教授を務める。 ... 専門はマーケティング戦略とプランニング ... )
生没年等 1956
別名 ケラー, ケビン・レーン<ケラー, ケビン・レーン>
コード類 典拠ID=AU00227899  NCID=DA05951983
1 コトラー&ケラー&チェルネフ マーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー, アレクサンダー・チェルネフ著 ; 小林朋子 [ほか] 訳 東京 : 丸善出版 , 2022.11
2 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev 16th ed., global ed. - Harlow : Pearson Education Limited , c2022
3 Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.] 7th ed. - Harlow : Pearson Education , c2018
4 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 15 [th ed.]. - Boston ; Tokyo : Pearson , c2016
5 Marketing applications / volume editor, Mita Sujan ; contributors, Kevin Lane Keller, Deborah Roedder John, Robert J. Meyer Los Angeles : Sage , 2016
6 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 15th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
7 A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller : [pbk.]. - 6th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
8 戦略的ブランド・マネジメント : エッセンシャル / ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 第4版. - 東京 : 東急エージェンシー , 2015.3
9 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 基本編. - 東京 : 丸善出版 , 2014.4
10 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 東京 : 丸善出版 , 2014.4
11 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller : pbk. - 14th ed., global ed. - Boston : Pearson Education , c2012
12 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 14th ed. - Boston ; Tokyo : Prentice Hall , c2012
13 戦略的ブランド・マネジメント / ケビン・レーン・ケラー著 ; バベル訳 第3版. - 東京 : 東急エージェンシー , 2010.4
14 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 基本編. - 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.12
15 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.4
16 Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller : pbk. - 3rd ed., Pearson international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall : Pearson Education International , c2008
17 Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller 3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2008
18 Best practice cases in branding : lessons from the world's strongest brands / Kevin Lane Keller 3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2008
19 A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2007
20 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
21 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller Pearson international ed.. - 12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
22 ケラーの戦略的ブランディング / ケビン・レーン・ケラー著 ; 恩藏直人研究室訳 増補版. - 東京 : 東急エージェンシー出版部 , 2003.11
23 Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller 2nd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
24 Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller : pbk. - 2nd ed., international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
25 戦略的ブランド・マネジメント / ケビン・レーン・ケラー著 ; 恩蔵直人, 亀井昭宏訳 東京 : 東急エージェンシー出版部 , 2000.7
26 Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity / Kevin Lane Keller Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
27 The effects of sequential introduction of brand extensions / Kevin Lane Keller, David A. Aaker Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
28 Consumer evaluations of brand extensions / David A. Aaker and Kevin Lane Keller Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , [c1989]
29 Memory in Advertising : the effect of advertising retrieval cues on brand evaluations / Kevin Lane Keller Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1989 printing