1 |
コトラー&ケラー&チェルネフ マーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー, アレクサンダー・チェルネフ著 ; 小林朋子 [ほか] 訳
東京 : 丸善出版 , 2022.11
|
2 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev
16th ed., global ed. - Harlow : Pearson Education Limited , c2022
|
3 |
Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
7th ed. - Harlow : Pearson Education , c2018
|
4 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
15 [th ed.]. - Boston ; Tokyo : Pearson , c2016
|
5 |
Marketing applications / volume editor, Mita Sujan ; contributors, Kevin Lane Keller, Deborah Roedder John, Robert J. Meyer
Los Angeles : Sage , 2016
|
6 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
15th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
|
7 |
A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
: [pbk.]. - 6th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
|
8 |
戦略的ブランド・マネジメント : エッセンシャル / ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
第4版. - 東京 : 東急エージェンシー , 2015.3
|
9 |
コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
基本編. - 東京 : 丸善出版 , 2014.4
|
10 |
コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
東京 : 丸善出版 , 2014.4
|
11 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
: pbk. - 14th ed., global ed. - Boston : Pearson Education , c2012
|
12 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
14th ed. - Boston ; Tokyo : Prentice Hall , c2012
|
13 |
戦略的ブランド・マネジメント / ケビン・レーン・ケラー著 ; バベル訳
第3版. - 東京 : 東急エージェンシー , 2010.4
|
14 |
コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
基本編. - 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.12
|
15 |
コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.4
|
16 |
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller
: pbk. - 3rd ed., Pearson international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall : Pearson Education International , c2008
|
17 |
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller
3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2008
|
18 |
Best practice cases in branding : lessons from the world's strongest brands / Kevin Lane Keller
3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2008
|
19 |
A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2007
|
20 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
|
21 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Pearson international ed.. - 12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
|
22 |
ケラーの戦略的ブランディング / ケビン・レーン・ケラー著 ; 恩藏直人研究室訳
増補版. - 東京 : 東急エージェンシー出版部 , 2003.11
|
23 |
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller
2nd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
|
24 |
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller
: pbk. - 2nd ed., international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
|
25 |
戦略的ブランド・マネジメント / ケビン・レーン・ケラー著 ; 恩蔵直人, 亀井昭宏訳
東京 : 東急エージェンシー出版部 , 2000.7
|
26 |
Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity / Kevin Lane Keller
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
|
27 |
The effects of sequential introduction of brand extensions / Kevin Lane Keller, David A. Aaker
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
|
28 |
Consumer evaluations of brand extensions / David A. Aaker and Kevin Lane Keller
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , [c1989]
|
29 |
Memory in Advertising : the effect of advertising retrieval cues on brand evaluations / Kevin Lane Keller
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1989 printing
|