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Kotler, Philip, 1931-

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著者の属性 個人
一般注記 His Marketing management, 1967
Osnovy marketinga, 1994: t.p. (Filip Kotler)
Chong su Ya Zhou, 2001: t.p. (Felipu Ketele) pref. (Philip Kotler)
Marketing, an Asian perspective, c2006: t.p. (Philip Kotler) p. v (S.C. Johnson & Son distinguished prof. of Intl. Marketing, Kellogg Grad. Sch. of Mgmt., Northwestern Univ.; Ph.D. in econ., M.I.T.)
b. May 27, 1931
His Marketing managmenet, 5th ed., c1984: t.p. (Philip Kotler)
His Strategic marketing for nonprofit organizations, 3rd ed., c1987: t.p.(Philip Kotler), Northwestern Univ.
EDSRC:経営者に贈る5つの質問 / P.F.ドラッカー著 ; ジム・コリンズ [ほか] 特別寄稿 ; 上田惇生訳(ダイヤモンド社, 2009.2)よりSFを追加
EDSRC:地域のマーケティング / P.コトラー, D.H.ハイダー, I.レイン著 ; 前田正子, 千野博, 井関俊幸訳(東洋経済新報社, 1996.10)
EDSRC:Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler(SAGE, c2020): t.p. (Philip Kotler) p. xxii (S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern Univ.)
生没年等 1931
別名 コトラー, フィリップ<コトラー, フィリップ>
コトラー, P.<コトラー, P.>
コード類 典拠ID=AU00005464  NCID=DA00233712
1 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Sridhar Balasubramanian 19th ed., global ed. - Harlow : Pearson , c2024
2 コトラー&ケラー&チェルネフ マーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー, アレクサンダー・チェルネフ著 ; 小林朋子 [ほか] 訳 東京 : 丸善出版 , 2022.11
3 「公共の利益」のための思想と実践 : 企業・政府・非営利団体の戦略 / フィリップ・コトラー著 ; 熊倉広志, 玉村雅敏訳 京都 : ミネルヴァ書房 , 2022.11
4 コトラーのマーケティング5.0 : デジタル・テクノロジー時代の革新戦略 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2022.4
5 コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング, マーク・オリバー・オプレスニク著 ; アーヴィン香苗 [ほか] 訳 東京 : 丸善出版 , 2022.1
6 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev 16th ed., global ed. - Harlow : Pearson Education Limited , c2022
7 Never stop : イノベーティブに勝ち抜く経営 / フィリップ・コトラー, 古森重隆著 ; 恩藏直人訳 [東京] : 日経BP日本経済新聞出版本部. - 東京 : 日経BPマーケティング (発売) , 2021.2
8 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, with Marc Oliver Opresnik 18th ed., global ed. - Harlow : Pearson , c2021
9 Marketing 5.0 : technology for humanity / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan : hardback. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2021
10 コトラーのB2Bブランド・マネジメント / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ [著] ; 杉光一成 [ほか] 訳 東京 : 白桃書房 , 2020.9
11 コトラーのリテール4.0 : デジタルトランスフォーメーション時代の10の法則 / フィリップ・コトラー, ジュゼッペ・スティリアーノ著 ; 高沢亜砂代訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2020.4
12 Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler : pbk. - 6th ed., international student ed. - London : SAGE , c2020
13 コトラーのソーシャル・マーケティング : 地球環境を守るために / フィリップ・コトラー [ほか] 著 京都 : ミネルヴァ書房 , 2019.10
14 Asian competitors : marketing for competitiveness in the age of digital consumers / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan : hardback,: pbk. - New Jersey : World Scientific , c2019
15 コトラー競争力を高めるマーケティング : 「デジタル消費者」の時代、アジアから世界へ! / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, ホイ・デンフアン著 ; 山形浩生訳 東京 : 丸善出版 , 2018.7
16 Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.] 7th ed. - Harlow : Pearson Education , c2018
17 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, with Marc Oliver Opresnik : pbk. - 17th ed., global ed. - Harlow : Pearson , c2018
18 コトラーのマーケティング4.0 : スマートフォン時代の究極法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2017.8
19 Marketing 4.0 : moving from traditional to digital / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan : cloth. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2017
20 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 15 [th ed.]. - Boston ; Tokyo : Pearson , c2016
21 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 16e. - Boston : Pearson , c2016
22 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 15th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
23 A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller : [pbk.]. - 6th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
24 コトラー世界都市間競争 : マーケティングの未来 / フィリップ・コトラー, ミルトン・コトラー著 ; 竹村正明監訳 東京 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済社 (発売) , 2015.10
25 資本主義に希望はある : 私たちが直視すべき14の課題 / フィリップ・コトラー著 ; 倉田幸信訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2015.10
26 Confronting capitalism : real solutions for a troubled economic system / Philip Kotler New York : AMACOM , 2015
27 Winning at innovation : the A-to-F model / Fernando Trías de Bes & Philip Kotler : pbk. - Basingstoke : Palgrave Macmillan , c2015
28 コトラーのイノベーション・ブランド戦略 : ものづくり企業のための要素技術の「見える化」 / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ [著] ; 杉光一成訳 東京 : 白桃書房 , 2014.12
29 グッドワークス! / フィリップ・コトラー, デビッド・ヘッセキエル, ナンシー・リー著 ; ハーバード社会起業大会スタディプログラム研究会訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2014.9
30 マーケティングと共に : フィリップ・コトラー自伝 / フィリップ・コトラー著 ; 田中陽, 土方奈美訳 東京 : 日本経済新聞出版社 , 2014.8
31 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 基本編. - 東京 : 丸善出版 , 2014.4
32 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 東京 : 丸善出版 , 2014.4
33 コトラー、アームストロング、恩藏のマーケティング原理 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング, 恩藏直人著 東京 : 丸善出版 , 2014.3
34 コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳 東京 : 丸善出版 , 2014.3
35 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 15th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson , c2014
36 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 15e, Global ed. - Harlow : Pearson , c2014
37 Winning global markets : how businesses invest and prosper in the world's high-growth cities / Philip and Milton Kotler Hoboken, N.J. : Wiley , c2014
38 コトラー8つの成長戦略 : 低成長時代に勝ち残る戦略的マーケティング / フィリップ・コトラー, ミルトン・コトラー著 ; 嶋口充輝, 竹村正明監訳 津 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済社 (発売) , 2013.5
39 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 14th ed., global ed. - Harlow ; Tokyo : Pearson , c2012
40 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller : pbk. - 14th ed., global ed. - Boston : Pearson Education , c2012
41 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 14th ed. - Boston ; Tokyo : Prentice Hall , c2012
42 Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler .... [et al.] 6th ed. - Singapore : Pearson Education South Asia , 2012
43 コトラーのイノベーション・マーケティング / フェルナンド・トリアス・デ・ベス, フィリップ・コトラー著 ; 櫻井祐子訳 [東京] : 翔泳社 , 2011.9
44 スペンド・シフト : 「希望」をもたらす消費 / ジョン・ガーズマ, マイケル・ダントニオ著 ; 有賀裕子訳 東京 : プレジデント社 , 2011.7
45 Social marketing : influencing behaviors for good / Nancy R. Lee, Philip Kotler : pbk. - 4th ed. - Thousand Oaks, Calif. : SAGE , c2011
46 Principles of marketing : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.] : [pbk.]. - Singapore ; Tokyo : Pearson/Prentice Hall , 2011, c2012
47 コトラーのマーケティング3.0 : ソーシャル・メディア時代の新法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2010.9
48 ソーシャル・マーケティング : 貧困に克つ7つの視点と10の戦略的取り組み / フィリップ・コトラー, ナンシー・R・リー著 東京 : 丸善 , 2010.1
49 Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan Hoboken, N.J. : Wiley , c2010
50 Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler .... [et al.] : pbk. - 5th ed. - Singapore : Prentice Hall/Pearson Education South Asia , 2009
51 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 基本編. - 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.12
52 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.4
53 社会が変わるマーケティング : 民間企業の知恵を公共サービスに活かす / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー著 ; スカイライトコンサルティング訳 東京 : 英治出版 , 2007.9
54 社会的責任のマーケティング : 「事業の成功」と「CSR」を両立する / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー [著] ; 早稲田大学大学院恩藏研究室訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2007.8
55 Think ASEAN! : rethinking marketing toward ASEAN community 2015 / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan Singapore : McGraw-Hill , c2007
56 Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler 8th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2007
57 A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2007
58 Rethinking marketing : sustainable market-ing enterprise in Asia / Philip Kotler ... [et al.] : pbk. - 2nd ed. - Singapore ; Tokyo : Pearson/Prentice Hall , 2007
59 ミュージアム・マーケティング / フィリップ・コトラー, ニール・コトラー著 ; 井関利明, 石田和晴訳 東京 : 第一法規 , 2006.4
60 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
61 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller Pearson international ed.. - 12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
62 B2B brand management / Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch ; with the cooperation of Ines Michi Berlin : Springer , c2006
63 非営利組織のマーケティング戦略 / フィリップ・コトラー, アラン・R・アンドリーセン著 ; 新日本監査法人公会計本部訳 第6版. - 東京 : 第一法規 , 2005.6
64 Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler 7th ed., international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall, Pearson Education International , c2005
65 Corporate social responsibility : doing the most good for your company and your cause / Philip Kotler and Nancy Lee : cloth. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2005
66 市場戦略論 / フィリップ・コトラー著 ; Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2004.11
67 コトラーのマーケティング講義 : 基本コンセプト300 / フィリップ・コトラー著 ; 有賀裕子訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2004.10
68 コトラーのマーケティング思考法 / フィリップ・コトラー, フェルナンド・トリアス・デ・ベス著 ; 大川修二訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2004.5
69 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 10th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2004
70 Ten deadly marketing sins : signs and solutions / Philip Kotler Hoboken : J. Wiley , c2004
71 コトラーのホスピタリティ&ツーリズム・マーケティング / フィリップ・コトラー, ジョン・ボーエン, ジェームズ・マーキンズ著 ; 平林祥訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2003.12
72 コトラーのマーケティング・コンセプト / フィリップ・コトラー著 ; 大川修二訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2003.5
73 マーケティング原理 : 基礎理論から実践戦略まで / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 和田充夫監訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2003.3
74 Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler 6th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
75 A framework for marketing management / Philip Kotler : pbk. - 2nd ed., international ed. - Upper Saddle River : Prentice Hall, Pearson Education International , c2003
76 Marketing management / Philip Kotler 11th ed. - Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall , c2003
77 Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler Hoboken, NJ : J. Wiley & Sons , c2003
78 Strategic marketing for nonprofit organizations / Alan R. Andreasen, Philip Kotler International ed.. - 6th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
79 Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.] : pbk. - 3rd ed. - Singapore ; Tokyo : Prentice Hall , 2003
80 コトラーのプロフェショナル・サービス・マーケティング / フィリップ・コトラー, トーマス・ヘイズ, ポール・ブルーム著 ; 平林祥訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2002.12
81 コトラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー著 ; 月谷真紀訳 基本編. - 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2002.10
82 コトラー 新・マーケティング原論 / フィリップ・コトラー, ディパック・ジェイン, スヴィート・マイアシンシー著 ; 恩蔵直人解説 ; 有賀裕子訳 [東京] : 翔泳社 , 2002.7
83 Marketing moves : a new approach to profits, growth, and renewal / Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2002
84 Social marketing : improving the quality of life / Philip Kotler, Ned Roberto, Nancy Lee 2nd ed. - Thousand Oaks : Sage Publications , c2002
85 コトラーのマーケティング・マネジメント : ミレニアム版 / フィリップ・コトラー著 ; 恩藏直人監修 ; 月谷真紀訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2001.11
86 コトラーの戦略的マーケティング : いかに市場を創造し、攻略し、支配するか / フィリップ・コトラー著 ; 木村達也訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2000.2
87 Repositioning Asia : from bubble to sustainable economy / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya : cloth. - Singapore : J. Wiley (Asia) , 2000
88 コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳 東京 : トッパン , 1999.11
89 コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 1999.11
90 Marketing for hospitality and tourism / Philip Kotler, John Bowen, James Makens : hbk,: pbk. - 2nd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1999
91 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong : hbk,: pbk. - 8th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1999 [sic]
92 Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler New York : Free Press , c1999
93 ホスピタリティと観光のマーケティング / Philip Kotler, John Bowen, James Makens[著] ; ホスピタリティ・ビジネス研究会訳 東京 : 東海大学出版会 , 1997.4
94 Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler 9th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1997
95 Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong 4th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1997
96 The marketing of nations : a strategic approach to building national wealth / Philip Kotler, Somkid Jatusripitak, Suvit Maesincee New York : Free Press , c1997
97 地域のマーケティング / P.コトラー, D.H.ハイダー, I.レイン著 ; 前田正子, 千野博, 井関俊幸訳 東京 : 東洋経済新報社 , 1996.10
98 マーケティング・マネジメント : 持続的成長の開発と戦略展開 : コトラー / フィリップ・コトラー著 ; 小坂恕, 疋田聰, 三村優美子訳 第7版. - 東京 : プレジデント社 , 1996.5
99 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 7th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1996
100 Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen 5th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1996
101 Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.] Singapore : Prentice Hall , 1996
102 マーケティング原理 : 戦略的行動の基本と実践 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 和田充夫, 青井倫一訳 新版. - 東京 : ダイヤモンド社 , 1995.3
103 ソーシャル・マーケティング : 行動変革のための戦略 / フィリップ・コトラー, エデュアルド・L・ロベルト著 東京 : ダイヤモンド社 , 1995.2
104 Strategic marketing for educational institutions / Philip Kotler, Karen F.A. Fox 2nd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1995
105 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 6th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1994
106 Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler 8th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall , c1994
107 Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler 8th ed. - London : Prentice-Hall International , c1994
108 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong : pbk. - 6th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall International , c1994
109 Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong : pbk.. - 3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1993
110 Marketing places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rein : [pbk]. - New York : Free Press. - Toronto : Maxwell Macmillan Canada. - New York : Maxwell Macmillan International , c1993
111 非営利組織のマーケティング戦略 : 自治体・大学・病院・公共機関のための新しい変化対応パラダイム / フィリップ・コトラー[著] ; 井関利明監訳 東京 : 第一法規出版 , 1991.9
112 Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen 4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1991
113 Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler 7th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1991
114 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 5th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1991
115 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong pbk.. - 5th ed.. - London : Prentice-Hall International , c1991
116 New directions in marketing : business-to-business strategies for the 1990s / Aubrey Wilson ; foreword by Philip Kotler ; afterword by Theodore Levitt London : Kogan Page , 1991
117 Social marketing : strategies for changing public behavior / Philip Kotler, Eduardo L. Roberto New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1989
118 Marketing management and strategy : a reader / edited by Philip Kotler, Keith K. Cox :pbk.. - 4th ed. - Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hall International , c1988
119 Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen 3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1987
120 日米新競争時代を読む : 日本の戦略とアメリカの反撃 / フィリップ・コトラー他著 ; 増岡信男訳 東京 : 東急エージェンシー出版部 , 1986.6
121 マーケティング・エッセンシャルズ / フィリップ・コトラー [著] ; 宮澤永光, 十合晄, 浦郷義郎共訳 東京 : 東海大学出版会 , 1986.5
122 The new competition / Philip Kotler, Liam Fahey, Somkid Jatusripitak : U.S,: U.K. - Englewood Cliffs, N.J. ; London : Prentice-Hall , c1986
123 Principles of marketing / Philip Kotler 3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1986
124 Marketing essentials / Philip Kotler Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1984
125 Problems in marketing management / Jack Z. Sissors Englewood Cliffs ; London : Prentice-Hall , c1984
126 マーケティング原理 : 戦略的アプローチ / フィリップ・コトラー著 ; 村田昭治監修 ; 和田充夫, 上原征彦訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1983.5
127 マーケティング・マネジメント : 競争的戦略時代の発想と展開 / フィリップ・コトラー著 ; 小坂恕, 疋田聰, 三村優美子訳 ; 村田昭治監修 [第4版]. - 東京 : プレジデント社 , 1983.3
128 マーケティング : 管理と戦略 / Philip Kotler,Keith K.Cox著 ; 小島健司 [ほか] 共訳 東京 : 丸善 , 1982.9
129 Principles of marketing / Philip Kotler Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
130 Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler Int. ed. - 4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
131 Marketing management and strategy = formerly Readings in marketing management : a reader / edited by Philip Kotler, Keith Cox Rev. ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
132 マーケティング・マネジメント : 機会分析と製品戦略 / フィリップ・コトラー著 ; 稲川和男 [ほか] 共訳 [正],続. - 東京 : 東海大学出版会 , 1979.11-1980.11
133 Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler 3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1976
134 Marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1975
135 Simulation in social and administrative science : overviews and case-examples / [by] Harold Guetzkow, Philip Kotler [and] Randall L. Schultz Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , [1972]
136 Marketing decision making : a model building approach New York : Holt, Rinehart and Winston , [1971]
137 マーケティング マネジメント / P.コトラー著 ; 野々口格三 [ほか] 訳 上,下. - 東京 : 鹿島研究所出版会 , 1971
138 The Prentice-Hall series in marketing Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
139 The Prentice-Hall series in marketing London : Prentice-Hall International
140 The Prentice-Hall international series in marketing London : Prentice-Hall International