こちらに共通ヘッダが追加されます。


Tanaka, Keiko

著者名典拠詳細を非表示

著者の属性 個人
一般注記 SRC:Advertising language : a pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan / Keiko Tanaka (Routledge, 1994); flap: One of the tanslators of Relevance: communication and cognition by Sperber and Wilson into Japanes
生没年等 1957-
別名 田中, 圭子(1957-)<タナカ, ケイコ>
コード類 典拠ID=AU00287589  NCID=DA08403521
1 関連性理論 : 伝達と認知 / D. スペルベル, D. ウイルソン著 ; 内田聖二 [ほか] 訳 第2版. - 東京 : 研究社出版 , 1999.3
2 Advertising language : a pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan / Keiko Tanaka : pbk. - London ; New York : Routledge , 1999
3 Advertising language : a pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan / Keiko Tanaka London ; New York : Routledge , 1994