Weiss, Edward Benjamin, 1899-
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著者の属性 | 個人 |
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一般注記 | マーケティング行動学の著者 EDSRC:How to sell to and through department stores / by E.B. Weiss(McGraw-Hill, 1936) |
生没年等 | 1899 |
別名 | Weiss, E. B., 1899- |
コード類 | 典拠ID=AU00087500 NCID=DA0177449X |
1 | Marketing to the new society / E.B. Weiss [Chicago] : Crain Communications , [c1973] |
2 | デパートの経営戦略 : トップ100社躍進の秘密 / E.B.ワイス著 ; 島田陽介訳 東京 : ビジネス社 , 1969.8 |
3 | Merchandising for tomorrow / E.B. Weiss New York : McGraw-Hill , 1961 |
4 | The handbook of advertising / editor in chief E.B. Weiss ; advisory editors F.C. Kendall and Carroll B. Larrabee 1st ed. - New York : McGraw-Hill , 1938 |
5 | Business under the Recovery Act / by Lawrence Valenstein and E.B. Weiss New York : Whittlesey House , 1933 |