1 |
マーケティング学説の発展 / ロバート・バーテルズ著 ; 山中豊国訳
京都 : ミネルヴァ書房 , 1993.8
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2 |
The history of marketing thought / by Robert Bartels
3rd ed. - Columbus, Ohio : Publishing Horizons , c1988
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3 |
社会開発のマーケティング : 二十一世紀の展望 / ロバート・バーテルズ著 ; 角松正雄, 山中豊国監訳
東京 : 文真堂 , 1985.5
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4 |
マーケティング理論の発展 / R.バーテルズ著 ; 山中豊国訳
京都 : ミネルヴァ書房 , 1979.3
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5 |
Marketing literature : development and appraisal / Robert D.W. Bartels
New York : Arno Press , 1978
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6 |
The history of marketing thought / by Robert Bartels
2nd ed. - [Columbus, Ohio] : Grid [inc.] , c1976
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7 |
マーケティング理論 / ロバート・バーテルズ著 ; 服部正博訳
京都 : 嵯峨野書院 , 1976
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8 |
Comparative marketing : wholesaling in fifteen countries / edited by Robert Bartels ; sponsored by the American Marketing Association
Homewood, Ill. : Richard D. Irwin , 1963
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9 |
Ethics in business / Robert Bartels
Columbus, Ohio : Bureau of Business Research, College of Commerce and Administration, Ohio State University , 1963
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10 |
The development of marketing thought / Robert Bartels
Homewood : R.D. Irwin , 1962
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11 |
Credits and collections in theory and practice / by Theodore N. Beckman and Robert Bartels
5th ed. - New York : McGraw-Hill , 1949
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