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Bartels, Robert, 1913-

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著者の属性 個人
一般注記 Beckman, T. N. Credits and collection: theory and practice
生没年等 1913-1989
別名 Bartels, Robert, 1913-1989
バーテルズ, ロバート<バーテルズ, ロバート>
Bartels, Robert D. W.
コード類 典拠ID=AU00079499  NCID=DA01594829
1 マーケティング学説の発展 / ロバート・バーテルズ著 ; 山中豊国訳 京都 : ミネルヴァ書房 , 1993.8
2 The history of marketing thought / by Robert Bartels 3rd ed. - Columbus, Ohio : Publishing Horizons , c1988
3 社会開発のマーケティング : 二十一世紀の展望 / ロバート・バーテルズ著 ; 角松正雄, 山中豊国監訳 東京 : 文真堂 , 1985.5
4 マーケティング理論の発展 / R.バーテルズ著 ; 山中豊国訳 京都 : ミネルヴァ書房 , 1979.3
5 Marketing literature : development and appraisal / Robert D.W. Bartels New York : Arno Press , 1978
6 The history of marketing thought / by Robert Bartels 2nd ed. - [Columbus, Ohio] : Grid [inc.] , c1976
7 マーケティング理論 / ロバート・バーテルズ著 ; 服部正博訳 京都 : 嵯峨野書院 , 1976
8 Comparative marketing : wholesaling in fifteen countries / edited by Robert Bartels ; sponsored by the American Marketing Association Homewood, Ill. : Richard D. Irwin , 1963
9 Ethics in business / Robert Bartels Columbus, Ohio : Bureau of Business Research, College of Commerce and Administration, Ohio State University , 1963
10 The development of marketing thought / Robert Bartels Homewood : R.D. Irwin , 1962
11 Credits and collections in theory and practice / by Theodore N. Beckman and Robert Bartels 5th ed. - New York : McGraw-Hill , 1949