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Neuman, W. Russell

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著者の属性 個人
一般注記 The Social impact of television, 1981 (a.e.) t.p. (W. Russell Neuman) p. 5 (Mass. Inst. of Tech.) pref. (Russ Neuman)
His The paradox of mass politics, c1986
別名 Neuman, Russ
コード類 典拠ID=AU00027036  NCID=DA00608906
1 The digital difference : media technology and the theory of communication effects / W. Russell Neuman Cambridge, Mass. : Harvard University Press , 2016
2 ニュースはどのように理解されるか : メディアフレームと政治的意味の構築 / W・ラッセル・ニューマン, マリオン・R・ジャスト, アン・N・クリグラー著 ; 川端美樹, 山田一成監訳 東京 : 慶應義塾大学出版会 , 2008.10
3 The affect effect : dynamics of emotion in political thinking and behavior / edited by W. Russell Neuman ... [et al.] : cloth,: paper. - Chicago : University of Chicago Press , 2007
4 マス・オーディエンスの未来像 : 情報革命と大衆心理の相剋 / W.ラッセル・ニューマン著 ; 三上俊治, 川端美樹, 斉藤慎一訳 東京 : 学文社 , 2002.8
5 Affective intelligence and political judgment / George E. Marcus, W. Russell Neuman, Michael MacKuen : cloth,: pbk. - Chicago : University of Chicago Press , 2000
6 The Gordian knot : political gridlock on the information highway / W. Russell Neuman, Lee McKnight, Richard Jay Solomon Cambridge, Mass. : MIT Press , c1997
7 Common knowledge : news and the construction of political meaning / W. Russell Neuman, Marion R. Just, Ann N. Crigler : cloth,: pbk. - Chicago : University of Chicago Press , 1992
8 The future of the mass audience / W. Russell Neuman : hbk,: pbk. - Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press , 1991
9 The paradox of mass politics : knowledge and opinion in the American electorate / W. Russell Neuman : alk. paper,: pbk.. - Cambridge, Mass. : Harvard University Press , 1986