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Day, George S.

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著者の属性 個人
一般注記 Author's Buyer attitudes ... 1970
His The interface of marketing and strategy, c1990: CIP data
別名 Day, George
デイ, G.S.
デイ, ジョージ S.
コード類 典拠ID=AU00012140  NCID=DA00385903
1 Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day 9th ed. - Hoboken, N.J. : J. Wiley , c2007
2 市場駆動型の組織 : 市場から考える戦略と組織の再構築 / ジョージ・S・デイ著 ; 徳永豊, 井上崇通, 篠原敏彦訳 東京 : 同友館 , 2005.11
3 ウォートンスクールの次世代テクノロジー・マネジメント / ジョージ・デイ, ポール・シューメーカー編 ; 黒田康史 [ほか] 訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2002.1
4 Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day : cloth. - 7th ed. - New York : Wiley , c2001
5 Wharton on managing emerging technologies / edited by George S. Day and Paul J.H. Schoemaker with Robert E. Gunther New York : Wiley , c2000
6 ウォートンスクールのダイナミック競争戦略 / ジョージ・デイ, デイビッド・レイブシュタイン編 ; 黒田康史 [ほか] 訳 東京 : 東洋経済新報社 , 1999.10
7 The market driven organization : understanding, attracting, and keeping valuable customers / George S. Day New York : Free Press , c1999
8 市場駆動型の戦略 : 価値創造のプロセス / ジョージ S. デイ著 ; 徳永豊 [ほか] 訳 東京 : 同友館 , 1998.11
9 Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day : hbk. - 6th ed. - New York : Wiley , c1998
10 Wharton on dynamic competitive strategy / editors, George S. Day and David J. Reibstein, with Robert E. Gunther New York : John Wiley , c1997
11 Learning about markets / George S. Day Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
12 Market driven strategy : processes for creating value / George S. Day New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1990
13 Valuing market strategies / George S. Day and Liam Fahey Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1988
14 Experience curves : evidence, empirical issues, and applications / by David B. Montgomery and George S. Day Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1985
15 コンシューマリズム : 消費者の利益のために / デビッド・A.アーカー,ジョージ・S.デー編 ; 谷原修身, 今尾雅博, 中村勝久共訳 東京 : 千倉書房 , 1984.10
16 Strategic market planning : the pursuit of competitive advantage / George S. Day pbk.. - St. Paul : West Pub. Co. , c1984
17 Priorities for research in strategic marketing / by George S. Day and Robin Wensley Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1983
18 Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker and George S. Day : pbk. - 4th ed. - New York : Free Press. - London : Collier Macmillian Publishers , c1982
19 マーケティング・リサーチ : 企業と公組織の意思決定 / D・A・アーカー, G・S・デイ著 ; 石井淳蔵, 野中郁次郎訳 東京 : 白桃書房 , 1981.6
20 Marketing research : private and public sector decisions / David A. Aaker, George S. Day pbk.. - New York : Wiley , c1980
21 Identifying competitive product-market boundaries : strategic and analytical issues / by George S. Day & Allan D. Shocker Cambridge : Marketing Science Institute , c1976
22 Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker, George S. Day : hbk,: pbk. - 2nd ed. - New York : Free Press , c1974
23 Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker and George S. Day : hbk,: pbk. - New York : Free Press. - London : Collier-Macmillan , c1971