1 |
Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day
9th ed. - Hoboken, N.J. : J. Wiley , c2007
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2 |
市場駆動型の組織 : 市場から考える戦略と組織の再構築 / ジョージ・S・デイ著 ; 徳永豊, 井上崇通, 篠原敏彦訳
東京 : 同友館 , 2005.11
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3 |
ウォートンスクールの次世代テクノロジー・マネジメント / ジョージ・デイ, ポール・シューメーカー編 ; 黒田康史 [ほか] 訳
東京 : 東洋経済新報社 , 2002.1
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4 |
Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day
: cloth. - 7th ed. - New York : Wiley , c2001
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5 |
Wharton on managing emerging technologies / edited by George S. Day and Paul J.H. Schoemaker with Robert E. Gunther
New York : Wiley , c2000
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6 |
ウォートンスクールのダイナミック競争戦略 / ジョージ・デイ, デイビッド・レイブシュタイン編 ; 黒田康史 [ほか] 訳
東京 : 東洋経済新報社 , 1999.10
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7 |
The market driven organization : understanding, attracting, and keeping valuable customers / George S. Day
New York : Free Press , c1999
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8 |
市場駆動型の戦略 : 価値創造のプロセス / ジョージ S. デイ著 ; 徳永豊 [ほか] 訳
東京 : 同友館 , 1998.11
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9 |
Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day
: hbk. - 6th ed. - New York : Wiley , c1998
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10 |
Wharton on dynamic competitive strategy / editors, George S. Day and David J. Reibstein, with Robert E. Gunther
New York : John Wiley , c1997
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11 |
Learning about markets / George S. Day
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
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12 |
Market driven strategy : processes for creating value / George S. Day
New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1990
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13 |
Valuing market strategies / George S. Day and Liam Fahey
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1988
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14 |
Experience curves : evidence, empirical issues, and applications / by David B. Montgomery and George S. Day
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1985
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15 |
コンシューマリズム : 消費者の利益のために / デビッド・A.アーカー,ジョージ・S.デー編 ; 谷原修身, 今尾雅博, 中村勝久共訳
東京 : 千倉書房 , 1984.10
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16 |
Strategic market planning : the pursuit of competitive advantage / George S. Day
pbk.. - St. Paul : West Pub. Co. , c1984
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17 |
Priorities for research in strategic marketing / by George S. Day and Robin Wensley
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1983
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18 |
Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker and George S. Day
: pbk. - 4th ed. - New York : Free Press. - London : Collier Macmillian Publishers , c1982
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19 |
マーケティング・リサーチ : 企業と公組織の意思決定 / D・A・アーカー, G・S・デイ著 ; 石井淳蔵, 野中郁次郎訳
東京 : 白桃書房 , 1981.6
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20 |
Marketing research : private and public sector decisions / David A. Aaker, George S. Day
pbk.. - New York : Wiley , c1980
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21 |
Identifying competitive product-market boundaries : strategic and analytical issues / by George S. Day & Allan D. Shocker
Cambridge : Marketing Science Institute , c1976
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22 |
Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker, George S. Day
: hbk,: pbk. - 2nd ed. - New York : Free Press , c1974
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23 |
Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker and George S. Day
: hbk,: pbk. - New York : Free Press. - London : Collier-Macmillan , c1971
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