1 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Sridhar Balasubramanian
19th ed., global ed. - Harlow : Pearson , c2024
|
2 |
Social marketing : behavior change for good / Nancy R. Lee, Philip Kotler, Julie Colehour
7th ed. - Los Angeles : SAGE , c2024
|
3 |
コトラー&ケラー&チェルネフ マーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー, アレクサンダー・チェルネフ著 ; 小林朋子 [ほか] 訳
東京 : 丸善出版 , 2022.11
|
4 |
「公共の利益」のための思想と実践 : 企業・政府・非営利団体の戦略 / フィリップ・コトラー著 ; 熊倉広志, 玉村雅敏訳
京都 : ミネルヴァ書房 , 2022.11
|
5 |
コトラーのマーケティング5.0 : デジタル・テクノロジー時代の革新戦略 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳
東京 : 朝日新聞出版 , 2022.4
|
6 |
コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング, マーク・オリバー・オプレスニク著 ; アーヴィン香苗 [ほか] 訳
東京 : 丸善出版 , 2022.1
|
7 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev
16th ed., global ed. - Harlow : Pearson Education Limited , c2022
|
8 |
Never stop : イノベーティブに勝ち抜く経営 / フィリップ・コトラー, 古森重隆著 ; 恩藏直人訳
[東京] : 日経BP日本経済新聞出版本部. - 東京 : 日経BPマーケティング (発売) , 2021.2
|
9 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, with Marc Oliver Opresnik
18th ed., global ed. - Harlow : Pearson , c2021
|
10 |
Marketing 5.0 : technology for humanity / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
: hardback. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2021
|
11 |
コトラーのB2Bブランド・マネジメント / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ [著] ; 杉光一成 [ほか] 訳
東京 : 白桃書房 , 2020.9
|
12 |
コトラーのリテール4.0 : デジタルトランスフォーメーション時代の10の法則 / フィリップ・コトラー, ジュゼッペ・スティリアーノ著 ; 高沢亜砂代訳
東京 : 朝日新聞出版 , 2020.4
|
13 |
Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler
: pbk. - 6th ed., international student ed. - London : SAGE , c2020
|
14 |
コトラーのソーシャル・マーケティング : 地球環境を守るために / フィリップ・コトラー [ほか] 著
京都 : ミネルヴァ書房 , 2019.10
|
15 |
Asian competitors : marketing for competitiveness in the age of digital consumers / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan
: hardback,: pbk. - New Jersey : World Scientific , c2019
|
16 |
コトラー競争力を高めるマーケティング : 「デジタル消費者」の時代、アジアから世界へ! / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, ホイ・デンフアン著 ; 山形浩生訳
東京 : 丸善出版 , 2018.7
|
17 |
Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
7th ed. - Harlow : Pearson Education , c2018
|
18 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, with Marc Oliver Opresnik
: pbk. - 17th ed., global ed. - Harlow : Pearson , c2018
|
19 |
コトラーのマーケティング4.0 : スマートフォン時代の究極法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳
東京 : 朝日新聞出版 , 2017.8
|
20 |
Marketing 4.0 : moving from traditional to digital / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
: cloth. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2017
|
21 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
15 [th ed.]. - Boston ; Tokyo : Pearson , c2016
|
22 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
16e. - Boston : Pearson , c2016
|
23 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
15th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
|
24 |
A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
: [pbk.]. - 6th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
|
25 |
コトラー世界都市間競争 : マーケティングの未来 / フィリップ・コトラー, ミルトン・コトラー著 ; 竹村正明監訳
東京 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済社 (発売) , 2015.10
|
26 |
資本主義に希望はある : 私たちが直視すべき14の課題 / フィリップ・コトラー著 ; 倉田幸信訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2015.10
|
27 |
Confronting capitalism : real solutions for a troubled economic system / Philip Kotler
New York : AMACOM , 2015
|
28 |
Winning at innovation : the A-to-F model / Fernando Trías de Bes & Philip Kotler
: pbk. - Basingstoke : Palgrave Macmillan , c2015
|
29 |
コトラーのイノベーション・ブランド戦略 : ものづくり企業のための要素技術の「見える化」 / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ [著] ; 杉光一成訳
東京 : 白桃書房 , 2014.12
|
30 |
グッドワークス! / フィリップ・コトラー, デビッド・ヘッセキエル, ナンシー・リー著 ; ハーバード社会起業大会スタディプログラム研究会訳
東京 : 東洋経済新報社 , 2014.9
|
31 |
マーケティングと共に : フィリップ・コトラー自伝 / フィリップ・コトラー著 ; 田中陽, 土方奈美訳
東京 : 日本経済新聞出版社 , 2014.8
|
32 |
コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
基本編. - 東京 : 丸善出版 , 2014.4
|
33 |
コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
東京 : 丸善出版 , 2014.4
|
34 |
コトラー、アームストロング、恩藏のマーケティング原理 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング, 恩藏直人著
東京 : 丸善出版 , 2014.3
|
35 |
コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳
東京 : 丸善出版 , 2014.3
|
36 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
15th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson , c2014
|
37 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
15e, Global ed. - Harlow : Pearson , c2014
|
38 |
Winning global markets : how businesses invest and prosper in the world's high-growth cities / Philip and Milton Kotler
Hoboken, N.J. : Wiley , c2014
|
39 |
コトラー8つの成長戦略 : 低成長時代に勝ち残る戦略的マーケティング / フィリップ・コトラー, ミルトン・コトラー著 ; 嶋口充輝, 竹村正明監訳
津 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済社 (発売) , 2013.5
|
40 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
14th ed., global ed. - Harlow ; Tokyo : Pearson , c2012
|
41 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
: pbk. - 14th ed., global ed. - Boston : Pearson Education , c2012
|
42 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
14th ed. - Boston ; Tokyo : Prentice Hall , c2012
|
43 |
Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler .... [et al.]
6th ed. - Singapore : Pearson Education South Asia , 2012
|
44 |
コトラーのイノベーション・マーケティング / フェルナンド・トリアス・デ・ベス, フィリップ・コトラー著 ; 櫻井祐子訳
[東京] : 翔泳社 , 2011.9
|
45 |
スペンド・シフト : 「希望」をもたらす消費 / ジョン・ガーズマ, マイケル・ダントニオ著 ; 有賀裕子訳
東京 : プレジデント社 , 2011.7
|
46 |
Social marketing : influencing behaviors for good / Nancy R. Lee, Philip Kotler
: pbk. - 4th ed. - Thousand Oaks, Calif. : SAGE , c2011
|
47 |
Principles of marketing : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
: [pbk.]. - Singapore ; Tokyo : Pearson/Prentice Hall , 2011, c2012
|
48 |
コトラーのマーケティング3.0 : ソーシャル・メディア時代の新法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳
東京 : 朝日新聞出版 , 2010.9
|
49 |
ソーシャル・マーケティング : 貧困に克つ7つの視点と10の戦略的取り組み / フィリップ・コトラー, ナンシー・R・リー著
東京 : 丸善 , 2010.1
|
50 |
Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Hoboken, N.J. : Wiley , c2010
|
51 |
Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler .... [et al.]
: pbk. - 5th ed. - Singapore : Prentice Hall/Pearson Education South Asia , 2009
|
52 |
コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
基本編. - 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.12
|
53 |
コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳
東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.4
|
54 |
社会が変わるマーケティング : 民間企業の知恵を公共サービスに活かす / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー著 ; スカイライトコンサルティング訳
東京 : 英治出版 , 2007.9
|
55 |
社会的責任のマーケティング : 「事業の成功」と「CSR」を両立する / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー [著] ; 早稲田大学大学院恩藏研究室訳
東京 : 東洋経済新報社 , 2007.8
|
56 |
Think ASEAN! : rethinking marketing toward ASEAN community 2015 / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan
Singapore : McGraw-Hill , c2007
|
57 |
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler
8th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2007
|
58 |
A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2007
|
59 |
Rethinking marketing : sustainable market-ing enterprise in Asia / Philip Kotler ... [et al.]
: pbk. - 2nd ed. - Singapore ; Tokyo : Pearson/Prentice Hall , 2007
|
60 |
ミュージアム・マーケティング / フィリップ・コトラー, ニール・コトラー著 ; 井関利明, 石田和晴訳
東京 : 第一法規 , 2006.4
|
61 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
|
62 |
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Pearson international ed.. - 12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
|
63 |
B2B brand management / Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch ; with the cooperation of Ines Michi
Berlin : Springer , c2006
|
64 |
非営利組織のマーケティング戦略 / フィリップ・コトラー, アラン・R・アンドリーセン著 ; 新日本監査法人公会計本部訳
第6版. - 東京 : 第一法規 , 2005.6
|
65 |
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler
7th ed., international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall, Pearson Education International , c2005
|
66 |
Corporate social responsibility : doing the most good for your company and your cause / Philip Kotler and Nancy Lee
: cloth. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2005
|
67 |
市場戦略論 / フィリップ・コトラー著 ; Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2004.11
|
68 |
コトラーのマーケティング講義 : 基本コンセプト300 / フィリップ・コトラー著 ; 有賀裕子訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2004.10
|
69 |
コトラーのマーケティング思考法 / フィリップ・コトラー, フェルナンド・トリアス・デ・ベス著 ; 大川修二訳
東京 : 東洋経済新報社 , 2004.5
|
70 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
10th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2004
|
71 |
Ten deadly marketing sins : signs and solutions / Philip Kotler
Hoboken : J. Wiley , c2004
|
72 |
コトラーのホスピタリティ&ツーリズム・マーケティング / フィリップ・コトラー, ジョン・ボーエン, ジェームズ・マーキンズ著 ; 平林祥訳
東京 : ピアソン・エデュケーション , 2003.12
|
73 |
コトラーのマーケティング・コンセプト / フィリップ・コトラー著 ; 大川修二訳
東京 : 東洋経済新報社 , 2003.5
|
74 |
マーケティング原理 : 基礎理論から実践戦略まで / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 和田充夫監訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2003.3
|
75 |
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler
6th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
|
76 |
A framework for marketing management / Philip Kotler
: pbk. - 2nd ed., international ed. - Upper Saddle River : Prentice Hall, Pearson Education International , c2003
|
77 |
Marketing management / Philip Kotler
11th ed. - Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall , c2003
|
78 |
Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler
Hoboken, NJ : J. Wiley & Sons , c2003
|
79 |
Strategic marketing for nonprofit organizations / Alan R. Andreasen, Philip Kotler
International ed.. - 6th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
|
80 |
Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
: pbk. - 3rd ed. - Singapore ; Tokyo : Prentice Hall , 2003
|
81 |
コトラーのプロフェショナル・サービス・マーケティング / フィリップ・コトラー, トーマス・ヘイズ, ポール・ブルーム著 ; 平林祥訳
東京 : ピアソン・エデュケーション , 2002.12
|
82 |
コトラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー著 ; 月谷真紀訳
基本編. - 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2002.10
|
83 |
コトラー 新・マーケティング原論 / フィリップ・コトラー, ディパック・ジェイン, スヴィート・マイアシンシー著 ; 恩蔵直人解説 ; 有賀裕子訳
[東京] : 翔泳社 , 2002.7
|
84 |
Marketing moves : a new approach to profits, growth, and renewal / Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2002
|
85 |
Social marketing : improving the quality of life / Philip Kotler, Ned Roberto, Nancy Lee
2nd ed. - Thousand Oaks : Sage Publications , c2002
|
86 |
コトラーのマーケティング・マネジメント : ミレニアム版 / フィリップ・コトラー著 ; 恩藏直人監修 ; 月谷真紀訳
東京 : ピアソン・エデュケーション , 2001.11
|
87 |
コトラーの戦略的マーケティング : いかに市場を創造し、攻略し、支配するか / フィリップ・コトラー著 ; 木村達也訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2000.2
|
88 |
Repositioning Asia : from bubble to sustainable economy / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya
: cloth. - Singapore : J. Wiley (Asia) , 2000
|
89 |
コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳
東京 : トッパン , 1999.11
|
90 |
コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳
東京 : ピアソン・エデュケーション , 1999.11
|
91 |
Marketing for hospitality and tourism / Philip Kotler, John Bowen, James Makens
: hbk,: pbk. - 2nd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1999
|
92 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
: hbk,: pbk. - 8th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1999 [sic]
|
93 |
Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler
New York : Free Press , c1999
|
94 |
ホスピタリティと観光のマーケティング / Philip Kotler, John Bowen, James Makens[著] ; ホスピタリティ・ビジネス研究会訳
東京 : 東海大学出版会 , 1997.4
|
95 |
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
9th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1997
|
96 |
Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong
4th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1997
|
97 |
The marketing of nations : a strategic approach to building national wealth / Philip Kotler, Somkid Jatusripitak, Suvit Maesincee
New York : Free Press , c1997
|
98 |
地域のマーケティング / P.コトラー, D.H.ハイダー, I.レイン著 ; 前田正子, 千野博, 井関俊幸訳
東京 : 東洋経済新報社 , 1996.10
|
99 |
マーケティング・マネジメント : 持続的成長の開発と戦略展開 : コトラー / フィリップ・コトラー著 ; 小坂恕, 疋田聰, 三村優美子訳
第7版. - 東京 : プレジデント社 , 1996.5
|
100 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
7th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1996
|
101 |
Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen
5th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1996
|
102 |
Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
Singapore : Prentice Hall , 1996
|
103 |
マーケティング原理 : 戦略的行動の基本と実践 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 和田充夫, 青井倫一訳
新版. - 東京 : ダイヤモンド社 , 1995.3
|
104 |
ソーシャル・マーケティング : 行動変革のための戦略 / フィリップ・コトラー, エデュアルド・L・ロベルト著
東京 : ダイヤモンド社 , 1995.2
|
105 |
Strategic marketing for educational institutions / Philip Kotler, Karen F.A. Fox
2nd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1995
|
106 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
6th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1994
|
107 |
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
8th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall , c1994
|
108 |
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
8th ed. - London : Prentice-Hall International , c1994
|
109 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
: pbk. - 6th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall International , c1994
|
110 |
Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong
: pbk.. - 3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1993
|
111 |
Marketing places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rein
: [pbk]. - New York : Free Press. - Toronto : Maxwell Macmillan Canada. - New York : Maxwell Macmillan International , c1993
|
112 |
非営利組織のマーケティング戦略 : 自治体・大学・病院・公共機関のための新しい変化対応パラダイム / フィリップ・コトラー[著] ; 井関利明監訳
東京 : 第一法規出版 , 1991.9
|
113 |
Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen
4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1991
|
114 |
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
7th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1991
|
115 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
5th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1991
|
116 |
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
pbk.. - 5th ed.. - London : Prentice-Hall International , c1991
|
117 |
New directions in marketing : business-to-business strategies for the 1990s / Aubrey Wilson ; foreword by Philip Kotler ; afterword by Theodore Levitt
London : Kogan Page , 1991
|
118 |
Social marketing : strategies for changing public behavior / Philip Kotler, Eduardo L. Roberto
New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1989
|
119 |
Marketing management and strategy : a reader / edited by Philip Kotler, Keith K. Cox
:pbk.. - 4th ed. - Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hall International , c1988
|
120 |
Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen
3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1987
|
121 |
日米新競争時代を読む : 日本の戦略とアメリカの反撃 / フィリップ・コトラー他著 ; 増岡信男訳
東京 : 東急エージェンシー出版部 , 1986.6
|
122 |
マーケティング・エッセンシャルズ / フィリップ・コトラー [著] ; 宮澤永光, 十合晄, 浦郷義郎共訳
東京 : 東海大学出版会 , 1986.5
|
123 |
The new competition / Philip Kotler, Liam Fahey, Somkid Jatusripitak
: U.S,: U.K. - Englewood Cliffs, N.J. ; London : Prentice-Hall , c1986
|
124 |
Principles of marketing / Philip Kotler
3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1986
|
125 |
Marketing essentials / Philip Kotler
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1984
|
126 |
Problems in marketing management / Jack Z. Sissors
Englewood Cliffs ; London : Prentice-Hall , c1984
|
127 |
マーケティング原理 : 戦略的アプローチ / フィリップ・コトラー著 ; 村田昭治監修 ; 和田充夫, 上原征彦訳
東京 : ダイヤモンド社 , 1983.5
|
128 |
マーケティング・マネジメント : 競争的戦略時代の発想と展開 / フィリップ・コトラー著 ; 小坂恕, 疋田聰, 三村優美子訳 ; 村田昭治監修
[第4版]. - 東京 : プレジデント社 , 1983.3
|
129 |
マーケティング : 管理と戦略 / Philip Kotler,Keith K.Cox著 ; 小島健司 [ほか] 共訳
東京 : 丸善 , 1982.9
|
130 |
Principles of marketing / Philip Kotler
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
|
131 |
Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler
Int. ed. - 4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
|
132 |
Marketing management and strategy = formerly Readings in marketing management : a reader / edited by Philip Kotler, Keith Cox
Rev. ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
|
133 |
マーケティング・マネジメント : 機会分析と製品戦略 / フィリップ・コトラー著 ; 稲川和男 [ほか] 共訳
[正],続. - 東京 : 東海大学出版会 , 1979.11-1980.11
|
134 |
Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler
3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1976
|
135 |
Marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1975
|
136 |
Simulation in social and administrative science : overviews and case-examples / [by] Harold Guetzkow, Philip Kotler [and] Randall L. Schultz
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , [1972]
|
137 |
Marketing decision making : a model building approach
New York : Holt, Rinehart and Winston , [1971]
|
138 |
マーケティング マネジメント / P.コトラー著 ; 野々口格三 [ほか] 訳
上,下. - 東京 : 鹿島研究所出版会 , 1971
|
139 |
The Prentice-Hall series in marketing
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
|
140 |
The Prentice-Hall series in marketing
London : Prentice-Hall International
|
141 |
The Prentice-Hall international series in marketing
London : Prentice-Hall International
|