Williamson, Judith, 1954-
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著者の属性 | 個人 |
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出生地等 | London |
一般注記 | His Decoding Advertisements, 1978 「広告の記号論 : 記号生成過程とイデオロギー / ジュディス・ウィリアムスン著 ; 山崎カヲル, 三神弘子訳」(柘植書房, 1985.2)によりSF追加 |
生没年等 | 1954 |
別名 | ウィリアムソン, ジュディス ウィリアムソン, J. ウィリアムスン, ジュディス |
コード類 | 典拠ID=AU00001819 NCID=DA00099700 |
1 | Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising / Judith Williamson : pbk. - [Enl. ed]. - London : Marion Boyars : Distributed in the USA by Consortium Book Sales , 1995 |
2 | 消費の欲望 : 大衆文化のダイナミズム / J.ウィリアムソン著 ; 半田結, 松村美土, 山本啓訳 東京 : 大村書店 , 1993.12 |
3 | Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising / Judith Williamson ; edited with notes by Tetsuo Maruko Tokyo : Eihōsha , 1988 |
4 | Consuming passions : the dynamics of popular culture / Judith Williamson pbk.. - London ; New York : M. Boyars. - [New York] : Distributed in the U.S. by Scribner , c1986 |
5 | 広告の記号論 : 記号生成過程とイデオロギー / ジュディス・ウィリアムスン著 ; 山崎カヲル, 三神弘子訳 1,2. - 東京 : 柘植書房 , 1985.2 |
6 | Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising / [by] Judith Williamson : hbk,: pbk. - London : Boyars : Distributed by Calder and Boyars , 1978 |