Services marketing : integrating customer focus across the firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler
データ種別 | 図書 |
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版 | 7th ed |
出版者 | New York : McGraw-Hill Education |
出版年 | c2018 |
大きさ | xxviii, 514 p. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | : international ed | 673.9||Z9664 | 175000512 |
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書誌ID | BB13024004 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Revised edition of the authors' Services marketing, c2013 Includes index |
著者標目 | *Zeithaml, Valarie A. author Bitner, Mary Jo author Gremler, Dwayne D. author |
件 名 | LCSH:Service industries -- Marketing
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LCSH:Customer services LCSH:Marketing FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Multilevel. bisacsh |
分 類 | LCC:HD9980.5 DC23:658.8 |
巻冊次 | hardback ; ISBN:9780078112102 RefWorks出力(各巻) : international ed ; ISBN:9781260083521 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB24438062 |
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