Influences on college students' brand preferences for athletic shoes : a consumer socialization perspective / by Taeho Yoh
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Ann Arbor : UMI Dissertation Services |
出版年 | c2000 |
大きさ | xi, 95 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
スポ健 書庫 |
|
675||Y9602 | 037102899 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00586390 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Facsim. Reprint of the author's thesis (Ph.D.)--Florida State University, 2001 UMI number: 3005635 Includes bibliographical references (p. 87-94) |
著者標目 | Yoh, Taeho |
NCID | BA6502461X |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降