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Hollywood hype and audiences : selling and watching popular film in the 1990's / Thomas Austin
(Inside popular film)

データ種別 図書
出版者 Manchester, UK : Manchester University Press
出版者 New York : Distributed exclusively in the USA by Palgrave
出版年 2002
大きさ 257 p. : ill. ; 22 cm

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社会学部 B1書庫 : hbk 778.253||A9601 032301319


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書誌ID BB00547808
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references (p. [241]-254) and index
著者標目 *Austin, Thomas, 1966-
件 名 LCSH:Motion pictures -- United States -- Marketing  全ての件名で検索
LCSH:Motion pictures -- Social aspects -- Great Britain  全ての件名で検索
分 類 DC21:384.8
巻冊次 : pbk ; ISBN:0719057752 RefWorks出力(各巻)
: hbk ; ISBN:0719057744 RefWorks出力(各巻)
NCID BA57166845
目次・あらすじ

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