Hollywood hype and audiences : selling and watching popular film in the 1990's / Thomas Austin
(Inside popular film)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Manchester, UK : Manchester University Press |
出版者 | New York : Distributed exclusively in the USA by Palgrave |
出版年 | 2002 |
大きさ | 257 p. : ill. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 | : hbk | 778.253||A9601 | 032301319 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00547808 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [241]-254) and index |
著者標目 | *Austin, Thomas, 1966- |
件 名 | LCSH:Motion pictures -- United States -- Marketing
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LCSH:Motion pictures -- Social aspects -- Great Britain 全ての件名で検索 |
分 類 | DC21:384.8 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0719057752 RefWorks出力(各巻) : hbk ; ISBN:0719057744 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA57166845 |
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