こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Teachers, reformed policy, and assessment : a methodological approach / Julie Anderson

データ種別 電子書籍
出版者 London : SAGE Publications
出版年 2014

所蔵情報を非表示

URL オンライン

EB0356971


書誌詳細を非表示

書誌ID OB00845293
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references
License restrictions may limit access
This case report describes the methods used to investigate a study concerning the literacy and numeracy assessment practices of primary teachers and the impact of educational reform. Qualitative case study methods framed by an ethnological approach were useful in the study, and the participants were bounded by the context of the public schooling system
Specialized
Description based on online resource; title from home page (viewed on November 18, 2015)
著者標目 *Anderson, Julie
統一書名標目 SAGE research methods. Cases.
件 名 LCSH:Teachers -- Research -- Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Educational change -- Research -- Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Qualitative research -- Case studies  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1775
DC23:371.1072
巻冊次 ebook ; ISBN:9781473946361 ; PRICE:No price RefWorks出力(各巻)
資料種別 機械可読データファイル
目次・あらすじ

 類似資料