Made in China : what western managers can learn from trailblazing Chinese entrepreneurs / Donald N. Sull, with Yong Wang
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press |
出版年 | c2005 |
大きさ | xiii, 231 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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335.222||S9190 | 091050374 |
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書誌ID | BB10313547 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [205]-220) and index |
著者標目 | *Sull, Donald Norman Wang, Yong |
件 名 | LCSH:Entrepreneurship -- China
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LCSH:Business enterprises -- China 全ての件名で検索 LCSH:International business enterprises -- China 全ての件名で検索 LCSH:China -- Economic conditions -- 2000- 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HB615 DC22:658.4/21 NDLC:DH231 |
巻冊次 | ISBN:1591397154 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA72311145 |
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