Observing a student peer-mentoring activity through symbolic interactionism and functional linguistics / Timothy Murphy
データ種別 | 電子書籍 |
---|---|
出版者 | London : SAGE Publications |
出版年 | 2014 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | OB00843279 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references License restrictions may limit access The case presented here adopts a symbolic interactionist observational approach, as well as systemic functional linguistics, to assess the effectiveness of a student peer-mentoring activity Specialized Description based on online resource; title from home page (viewed on November 25, 2015) |
著者標目 | *Murphy, Timothy (Timothy Richard) |
統一書名標目 | SAGE research methods. Cases. |
件 名 | LCSH:Peer counseling of students -- Research -- Case studies
全ての件名で検索
LCSH:Mentoring in education -- Research -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Symbolic interactionism -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1027.5 DC23:371.4047 |
巻冊次 | ebook ; ISBN:9781473946620 ; PRICE:No price RefWorks出力(各巻) |
資料種別 | 機械可読データファイル |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降