こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Observing a student peer-mentoring activity through symbolic interactionism and functional linguistics / Timothy Murphy

データ種別 電子書籍
出版者 London : SAGE Publications
出版年 2014

所蔵情報を非表示

URL オンライン

EB0356526


書誌詳細を非表示

書誌ID OB00843279
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references
License restrictions may limit access
The case presented here adopts a symbolic interactionist observational approach, as well as systemic functional linguistics, to assess the effectiveness of a student peer-mentoring activity
Specialized
Description based on online resource; title from home page (viewed on November 25, 2015)
著者標目 *Murphy, Timothy (Timothy Richard)
統一書名標目 SAGE research methods. Cases.
件 名 LCSH:Peer counseling of students -- Research -- Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Mentoring in education -- Research -- Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Symbolic interactionism -- Case studies  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1027.5
DC23:371.4047
巻冊次 ebook ; ISBN:9781473946620 ; PRICE:No price RefWorks出力(各巻)
資料種別 機械可読データファイル
目次・あらすじ

 類似資料