Consumer brand relationships : meaning, measuring, managing / edited by Marc Fetscherin and Tobias Heilmann ; [foreword, Ed Lebar & Max Blackston]
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Basingstoke : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2015 |
大きさ | xxiv, 273 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||F9414 | 165000390 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12963969 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Summary: Provides academics, researchers, and students, as well as marketing and branding managers, a set of insights into why, how, and what companies should do to build, measure, and manage brand relationships Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Fetscherin, Marc Heilmann, Tobias Lebar, Ed Blackston, Max |
件 名 | LCSH:Customer relations LCSH:Branding (Marketing) LCSH:Relationship marketing -- Research 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC23:658.8/343 |
巻冊次 | ISBN:9781137427106 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB19425709 |
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