Imagineering : innovation in the experience economy / Gabriëlle Kuiper and Bert Smit ; translated by Monique Hondelink
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Wallingford : CABI |
出版年 | c2014 |
大きさ | xiii, 278 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675||K9264 | 145000934 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12885532 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
別書名 | 原タイトル:De Imagineer : ontwerp betekenisvolle belevenissen 原タイトル:De imagineer : ontwerp beleving met betekenis |
一般注記 | "Originally published as: Kuiper, G. en Smit, B. (2011) De Imagineer: ontwerp betekenisvolle belevenissen. Bussum: Coutinho Publishers. ISBN 9789046902769." "Originally published in Dutch under the title De imagineer ontwerp beleving met betekenis by Gabriëlle Kuiper and Bert Smit"--T.p. verso Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Kuiper, Gabrielle Smit, Bert Hondelink, Monique |
件 名 | LCSH:Branding (Marketing) LCSH:Marketing LCSH:Creative ability LCSH:Customer relations |
分 類 | LCC:HF5415.1255 DC23:658.4/063 |
巻冊次 | ISBN:9781780644653 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB17883225 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降