こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Imagineering : innovation in the experience economy / Gabriëlle Kuiper and Bert Smit ; translated by Monique Hondelink

データ種別 図書
出版者 Wallingford : CABI
出版年 c2014
大きさ xiii, 278 p. : ill. ; 25 cm

所蔵情報を非表示

商学部
675||K9264 145000934


書誌詳細を非表示

書誌ID BB12885532
本文言語 英語
別書名 原タイトル:De Imagineer : ontwerp betekenisvolle belevenissen
原タイトル:De imagineer : ontwerp beleving met betekenis
一般注記 "Originally published as: Kuiper, G. en Smit, B. (2011) De Imagineer: ontwerp betekenisvolle belevenissen. Bussum: Coutinho Publishers. ISBN 9789046902769."
"Originally published in Dutch under the title De imagineer ontwerp beleving met betekenis by Gabriëlle Kuiper and Bert Smit"--T.p. verso
Includes bibliographical references and index
著者標目 *Kuiper, Gabrielle
Smit, Bert
Hondelink, Monique
件 名 LCSH:Branding (Marketing)
LCSH:Marketing
LCSH:Creative ability
LCSH:Customer relations
分 類 LCC:HF5415.1255
DC23:658.4/063
巻冊次 ISBN:9781780644653 RefWorks出力(各巻)
NCID BB17883225
目次・あらすじ

 類似資料