The power of two : how smart companies create win-win customer-supplier partnerships that outperform the competition / Carlos Cordón and Thomas E. Vollmann
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Basingstoke : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2008 |
大きさ | xvii, 194 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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336.1||C9167 | 125001444 |
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書誌ID | BB12582737 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 187-190) and index |
著者標目 | *Cordon, Carlos Vollmann, Thomas E. |
件 名 | LCSH:Industrial procurement LCSH:Customer relations |
分 類 | LCC:HD39.5 DC22:658/.046 |
巻冊次 | ISBN:9780230218888 ; XISBN:0230218881 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA90743990 |
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