The satisfied customer : winners and losers in the battle for buyer preference / Claes Fornell
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York, NY : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2007 |
大きさ | viii, 247 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | : hbk | 675||F9170 | 125001445 |
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書誌ID | BB12582288 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0720/2007024932.html Information=Table of contents only HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0730/2007024932-b.html Information=Contributor biographical information HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0730/2007024932-d.html Information=Publisher description |
著者標目 | *Fornell, Claes |
件 名 | LCSH:Consumer satisfaction LCSH:Consumers' preferences LCSH:Customer relations |
分 類 | LCC:HF5415.335 DC22:658.8/343 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781403981974 ; XISBN:1403981973 RefWorks出力(各巻) ISBN:0230604064 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA84753898 |
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