Customer relationship management : a strategic imperative in the world of e-business / editor and contributer, Stanley A. Brown
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Toronto : J. Wiley |
出版年 | c2000 |
大きさ | xxviii, 345 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||B9570 | 015000232 |
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書誌ID | BB00485281 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references |
著者標目 | Brown, Stanley A., 1946- |
件 名 | LCSH:Customer relations -- Management
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LCSH:Electronic commerce |
分 類 | LCC:HF5415.5 |
巻冊次 | ISBN:0471644099 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA47535628 |
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