こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Command performance : the art of delivering quality service / with a preface by John E. Martin
(The Harvard business review book series)

データ種別 図書
出版者 Boston, Mass. : Harvard Business School Press
出版年 c1994
大きさ xx, 260 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

商学部
673.3||C479 952025939


政策総政 図書
673.3||C479 952025726


書誌詳細を非表示

書誌ID BB00284771
本文言語 英語
一般注記 Articles originally published in the Harvard business review since 1982
Includes bibliographical references and index
統一書名標目 Harvard business review
件 名 LCSH:Customer service
LCSH:Quality control
LCSH:Customer relations
分 類 LCC:HF5415.5
DC20:658.8/12
巻冊次 ISBN:0875845622 RefWorks出力(各巻)
NCID BA23981990
目次・あらすじ

 類似資料