Command performance : the art of delivering quality service / with a preface by John E. Martin
(The Harvard business review book series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press |
出版年 | c1994 |
大きさ | xx, 260 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
673.3||C479 | 952025939 |
|
|
|
|||
政策総政 図書 |
|
673.3||C479 | 952025726 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00284771 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Articles originally published in the Harvard business review since 1982 Includes bibliographical references and index |
統一書名標目 | Harvard business review |
件 名 | LCSH:Customer service LCSH:Quality control LCSH:Customer relations |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC20:658.8/12 |
巻冊次 | ISBN:0875845622 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA23981990 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降