New ideas in industrial marketing / T.C. Coram and R.W. Hill, editors
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Staples Press |
出版年 | 1970 |
大きさ | xiii, 319 p., 4 fold. plates : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.2||N24 | 771205036 |
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書誌ID | BB00204488 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Papers from a "Marketing to Industry Programme" organized by the University of Bradford Management Centre Bibliography: p. 307-312 |
著者標目 | Coram, Terry Charles Hill, Roy Wells University of Bradford. Management Centre |
件 名 | LCSH:Industrial marketing -- Addresses, essays, lectures
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LCSH:Industrial marketing -- Great Britain -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC:658.8 |
巻冊次 | ISBN:0286627280 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA18245205 |
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