Proceedings of the First ORSA/TIMS Special Interest Conference on Market Measurement and Analysis / edited by David B. Montgomery and Dick R. Wittink
(Report / Marketing Science Institute ; no. 80-103)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass : Marketing Science Institute |
出版年 | 1980 |
大きさ | vi, 573 p. : ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||M117||80-103 | 942001498 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00102199 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Held at Stanford University, Mar. 26-28, 1979 Includes bibliographies |
著者標目 | *ORSA/TIMS Special Interest Conference on Market Measurement and Analysis (1st : 1979 : Stanford University) Montgomery, David Bruce Wittink, Dick R. Operations Research Society of America Institute of Management Sciences |
件 名 | LCSH:Marketing -- Mathematical models -- Congresses
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分 類 | LCC:HF5411 DC19:658.8/35 |
NCID | BA07417841 |
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