The educational significance of the early Federal land ordinances / [by] Howard Cromwell Taylor
(American education : its men, ideas, and institutions)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Arno Press |
出版年 | 1969 |
大きさ | iv, 138 p ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
今出川図書館 博遠館書庫 |
|
372.53||T286-1H | 951004329 |
|
デューイ文庫 |
|
|||
アメリカ研究所(烏丸書庫) |
|
372.53||T286-1H | 037706534 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00062351 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Reprint of the 1922 ed., originally published as no. 118 of Contributions to education, Teachers College, Columbia University Thesis--Columbia University, 1920 Bibliography: p. 126-128 |
著者標目 | *Taylor, Howard Cromwell, 1887- |
件 名 | LCSH:School lands -- Northwest, Old 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB2827 DC:379/.123 |
NCID | BA03975656 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2020年8月16日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降