こちらに共通ヘッダが追加されます。


Mason, Mark, 1959-

著者名典拠詳細を非表示

著者の属性 個人
一般注記 Formerly on undifferentiated name authority record n 92003658
Being a teacher, 2001: t.p. (Mark Mason)
Critical thinking and learning, 2008: ECIP t.p. (Mark Mason) data view (Dr. Mark Mason; associate professor in philosophy and educational studies in the Faculty of Education at the University of Hong Kong)
Complexity theory and the philosophy of education, 2008: ECIP t.p. (Mark Mason)
E-mail from author, June 28, 2008: (Mark Bernard Mason, b. Dec. 13, 1959)
SRC:Complexity theory and the philosophy of education / edited by Mark Mason (Wiley-Blackwell, 2008)
生没年等 1959-
コード類 典拠ID=AU11010768  NCID=DA16703451
1 比較教育研究 : 何をどう比較するか / マーク・ブレイ, ボブ・アダムソン, マーク・メイソン編著 ; 杉村美紀 [ほか] 訳 東京 : Sophia University Press上智大学出版. - 東京 : ぎょうせい(発売) , 2011.6